Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Beyond Good & Evil 2 – gameplay i nowe szczegóły
Beyond Good & Evil 2 od swojej oficjalnej zapowiedzi na zeszłorocznych targach E3 pozostaje dość tajemniczym projektem. Z jednej strony autorzy gry obiecują naprawdę zaawansowaną technicznie produkcję, z drugiej, dotychczas nie pokazywali za wiele poza koncepcyjnymi grafikami i jednym skromnym demem. Choć największe bomby spadną pewnie na nadchodzącym E3 2018, to Michel Ancel wraz z zespołem postanowili jednak zdradzić kilka kolejnych szczegółów tytułu.



Na powyższym materiale designerzy trzymają się tematów podróżowania i walki, przy okazji chwaląc się imponującymi animacjami postaci. Dzieje się sporo, choć same fragmenty z gry zajmują nieco poniżej minuty. Akcja skupia się na Shani, czyli znanej już fanom czarnoskórej piratce z bujnym afro. Już od pierwszych momentów ruchy bohaterki wydają się niezwykle płynne, podobnie jak przejścia między lataniem pojazdami, jetpackiem i poruszaniem się pieszo. Same akrobacje z podwójnym mieczem przypominają zaś potyczki z pierwszej części serii, co zdecydowanie można zaliczyć do plusów. Na koniec członkowie zespołu wspominają też o trybie wieloosobowym. Bawiący się wspólnie gracze mogą liczyć na parę ułatwień życia, m.in. system armady, pozwalający na synchroniczne poruszanie się grupy statków za liderem.

Wideo zadebiutowało na dłuższym streamie z 3 maja, w czasie którego zespół odpowiedział na parę nurtujących społeczność zagadnień. Jedną z ciekawszych rzeczy jest nieco dokładniejsze kalendarium wydarzeń, budujące fundamenty historii całego świata gry, jak i mikrokosmosu Systemu 3. Przedstawia się ono następująco:

  • 2040 – stworzenie pierwszego silnika umożliwiającego podbój kosmosu na masową skalę;
  • 2063 – SI buntuje się przeciw swym panom, powodując ogromny kryzys technologiczny i komunikacyjny. Ludzkość powraca do mniej zawodnych form łączności;
  • 2086 – stworzono pierwszego przedstawiciela hybryd ludzi i zwierząt. Nowe „gatunki” szybko zostają wykorzystane jako tania siła robocza w kolonizacji przestrzeni kosmicznej;
  • 2108 – początek masowego exodusu ludzkości z Ziemi. Wszystkie ekspedycje tracą kontakt z planetą matką. Ekspedycja 3 odkrywa układ, który stanie się miejscem akcji gry;
  • 2223 – założenie Ganesha City w Systemie 3;
  • 2314 – atak na ogromny statek i całkowita eksterminacja jego załogi zapoczątkowuje serię niewyjaśnionych zdarzeń w obrębie systemu;
  • 2360 – wzrastające bogactwo Systemu 3 przyciąga do niego znaczne liczby kosmicznych korsarzy. Początek złotej ery piractwa;
  • nieokreślony czas przed startem BG&E 2 – rodzi się Jade, główna bohaterka pierwszej gry.

    Oprócz owych „kart z historii” deweloperzy wspomnieli o tajemniczej „bramie między wymiarami” (powyższa fotografia), która w niewyjaśniony sposób przyciąga do siebie głównego herosa, jednocześnie wywołując w nim poczucie głębokiego strachu. Dla hybryd brama ma być obietnicą nowego życia i z daleka widać, że rozwiązanie jej zagadki będzie jednym z centralnych elementów wątku fabularnego. Zapytany o obecność w grze domów rozpusty, Ancel przyznał się także, że w grze nie będzie brakować „mrocznych miejsc”, nieodłącznych pirackiemu życiu. Tytuł jest przeznaczony dla starszego odbiorcy, więc nie będzie pewnie brakować typowych miejsc spod ciemnej gwiazdy. Jako przykład podano tu wyspę Space Tortuga, na której po udanym wypadzie szybko można przepuścić swoją część łupów.

    Dodatkowo, choć powiązania z pierwszym tytułem będą nieoczywiste, to niektóre tajemnice jedynki mogą zostać wyjaśnione w przygotowywanym prequelu. Uważni gracze będą mogli dowiedzieć się nieco więcej o samej Jade, jak i o początkach istnienia hybryd. Kultowy aparat został zaś zastąpiony przez zaawansowaną piracką lunetę, która spełnia wiele dodatkowych funkcji.

    Michel Ancel zdradził, ze nad projektem pracuje obecnie ok. 120 ludzi z Ubisoft Montpellier, a przy produkcji mają też pomagać ekipy z Sofii, Barcelony oraz Bordeaux. Wydaje się więc, że drugie „dziecko” designera znajduje się w dobrych rękach. Pozostaje tylko czekać na największe targi roku, gdzie być może autorzy zaskoczą nas, zdradzając planowaną datę premiery produkcji.

    Źródło:
    "Movis" - GRY-OnLine
  • Klemens
    2018-05-05 10:05:53
    Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
    Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow